unbreakable lotus
اینجا خانه ی امن دخترکی است که از زندگی می نویسد...
درباره وبلاگ


روزمره نوشت



نويسندگان
سما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 9 / 4 / 1395برچسب:, :: 10:30 PM :: نويسنده : سما

من امشب حسادت کردم...

خوشحال باشم که حس دوست داشتن و عشق هنوز تو وجودم زنده س؟



نظرات شما عزیزان:

عود
ساعت12:21---12 تير 1395
سلام

همین که فهمیدی بهتره چون اگه دیرتر متوجه می شدی شاید به خودت می گفتی که ای کاش زودتر می فهمیدم واینکه هنوز هم می تونی حسادت کنی نشانه خوبی برای داشتن قدرت مقابله ست
پاسخ: به عنوان یه حس زنونه و عادی که ممکنه هرکسی تجربه کنه فقط اجازه دادم حسش کنم و بعد رهاش کردم. عاشق نیستم!


عود
ساعت7:41---10 تير 1395
سلام
حالا به کی حسادت کردی؟
پاسخ:از کسی خوشم می اومد که بخاطر مسافت زیاد بینمون امکان آشنایی نداشتیم و دیشب متوجه شدم بشدت از دختری خوشش اومده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: