ناخودآگاه
unbreakable lotus
اینجا خانه ی امن دخترکی است که از زندگی می نویسد...
درباره وبلاگ


روزمره نوشت



نويسندگان
سما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 23 / 12 / 1394برچسب:, :: 9:18 AM :: نويسنده : سما

 دیشب داشتم لیست خرید می نوشتم، ولی هرچی فکر می کردم چیزهایی که یه مدتی تو ذهنم قرار بود بخرم یادم نمی اومد! بی خیاب لیست شدم تا امروز بیشتر فکر کنم. ولی از اونجایی که ضمیر ناخودآگاه من ماشالا همیشه فعاله، زحمت منو تا حدی کم کرد. خواب دیدم خط چشم لازم دارم!!

حالا بگذریم از اینکه من قرار بود کمتر لوازم آرایش بخرم چون الان لباس بیشتر احتیاج دارم. ولی باید یه پست از خواب های جالب و وظیفه شناس بودن ضمیر ناخودآگاهم که انگار خیلی حواسش بهم هست بنویسم!

یه جورایی خیلی دوستش دارم... خیلی خوب می دونه چی دوست دارم... چی لازم دارم... چه احساسی دارم... حتی بهتر از خودم!



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت16:42---26 اسفند 1394
ای ول به ضمیر...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: