unbreakable lotus
اینجا خانه ی امن دخترکی است که از زندگی می نویسد...
درباره وبلاگ


روزمره نوشت



نويسندگان
سما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 9 / 12 / 1394برچسب:, :: 7:58 AM :: نويسنده : سما

 مرگ بر دستشویی رفتن های شبانه! اگر نری نمی تونی بخوابی!اگر بری هم کلا خوابت می پره! بعد از عمری دیشب زودتر خوابیدم! مرگ بر تو مثانه! 



نظرات شما عزیزان:

عود
ساعت16:20---20 اسفند 1394
پس هر وقت استرس داری اینطور میشه
پاسخ: احتمالا!


یانوشکا
ساعت13:02---19 اسفند 1394
اح که گل گفتی حالا تصور کن من که به خاطر شرایط جدید کلا خواب ندارم بعد از کلی تلاش که خوابم میبره مثانه الارم میده که بیدار. واین داستان تا صبح ریپیت میشه
پاسخ: خیلی بده، آدم سگ خواب میشه :| دور از جونت البته


عود
ساعت17:54---16 اسفند 1394
اگر روزهم تکرر ادرار داری حتما باید آزمایش قند بدی اما اگه روزها همه چیز طبیعی می تونه از همون استرسه باشه

پاسخ: همیشگی نیست، اولش فکر کردم شاید تکرار ادرار دارم ولی هرازگاهیه.


عود
ساعت8:16---9 اسفند 1394
سلام
بد اخلاقی نکن دختر یا شب آب زیاد خوردی یا مواد قندی مصرف کردی حالا که تو بدنت عضوی داره کارش رو درست انجام میده میگی مرگ بر اون!!!!!
پاسخ: اون شب چهار بار تا صبح رفتم دستشویی و کلافه شدم. شبا خیلی بابت این موضوع اذیت میشم چون بدخوابم و اگر بیدار شدم دیگه خوابم نمی بره. معضلی شده برام!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: