unbreakable lotus
اینجا خانه ی امن دخترکی است که از زندگی می نویسد...
درباره وبلاگ


روزمره نوشت



نويسندگان
سما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 28 / 11 / 1394برچسب:, :: 2:3 PM :: نويسنده : سما

  نوبت دکتر گرفتم برنامه کنسله

پریود میشم حالم خوب نیس نمی تونم بیام

کش ارتودنسی تو دهنمه، دهنم باز نمیشه نمیام!!!!!

 

متنفففرم... ممتنفرمممم از ادا...

خودمونیم... این رفتاریه که اکثر دخترا ازشون سر می زنه و ازش متنفففرم. همیشه کنار دوستای پسر خوش تر بودم و خاطره های شادتری داشتم. همیشه معتقد بودم ثابت قدم ترن... بیشتر میشه روشون حساب کرد. کاش ما هم یکمی یاد بگیریم.

عصبانی ام ولی از خودم. مقصر خودمم...

همیشه انرژی مو واسه کسایی خرج کردم که آخرش بی توجهی دیدم ازشون. کسایی که فراموش کردن با هم بودنامونو. نه یکی... نه دوتا... وگرنه من الان نباید بخاطر اداهای اضافه ی یه نفر برنامه مو کنسل می کردم.

اصلا همین مسئله باعث شد تصمیم جدید بگیرم واسه رابطه هام.



نظرات شما عزیزان:

یانوشکا یا پولک سابق خخخ
ساعت14:28---1 اسفند 1394
اخ گل گفتی منم انقد بد میاد از این اداها
مخصوصا وقتی که بهونه شون پریود باشههههه
انگار ماها پریود نمیشیم که بدونیم چیه و زندگی مونو تعطیل کنیم بخاطرش
والا بخداااا
کلا بعد یه مدت ادم به این نتیجه میرسه که هر رابطه ای تاریخ انقضایی داره
پاسخ: من هنوز توی شوک کش ارتودنسی هستم. یکی اینو واسه من توضیح بده... :|


عود
ساعت9:01---29 بهمن 1394
یه ذزه فکر کن آیا کسانی نبودند که به تو توجه داشتند اما تو به انها بی تفاوت بودی؟ و برایت کسانی دیگر مهم بودند؟ زندگی همین طور که متوجه دیگری هستی ودیگری که برات مهم نیست متوجه تو
پاسخ: چرا، همه مون خوب و بد داریم، همه مون عیب و نقص داریم. می دونم... ولی من وقتی یکی شورشو درمیاره اینجوری اعصابم می ریزه بهم و میام اینجا می نویسم وگرنه فکرمو مشغول توقعاتم از دیگران نمی کنم. چون کلا کم توقعم تو رابطه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: