unbreakable lotus
اینجا خانه ی امن دخترکی است که از زندگی می نویسد...
درباره وبلاگ


روزمره نوشت



نويسندگان
سما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 25 / 11 / 1394برچسب:, :: 2:38 PM :: نويسنده : سما

 شبا با وجود اینکه خوابم میاد دلم آشوب میشه و نمی تونم بخوابم. پلک رو هم می ذارم و باز می کنم و بارها اطرافمو چک می کنم. اتفاقاتی که توی روز افتاده مرور میشه توی ذهنم. استرس کارایی که انجام ندادم یا نصفه رها کردم... همه و همه هجوم میارن و بارها از خواب بیدار میشم.

قرار بود این مشکلاتو حل کنم. نمی دونم قرارم با خودم چی شد!

از امشب همه فکرامو می نویسم روی کاغذ و از اتاق می برمش بیرون. امیدوارم تاثیر داشته باشه...



نظرات شما عزیزان:

عود
ساعت16:28---25 بهمن 1394
سما چه باشیم وچه نباشیم وچه آشوب داشته باشیم چه نداشته باشیم زمان بر ما خواهد گذشت وما را پشت سر خواهد نهاد زندگی راه خودش رو میره چه بهتر که ما هم راه خودمون رو ادامه بدیم یه راه دیگه هم غیر از راهی که گفتی هست هر کسی باید یه کسی رو داشته باشه که بدون شرط وبدون ترس بتونه با اون حرف بزنه تمامی متخصصین علوم انسانی اعتقاد دارند که انسان برای رهایی از تمامی موارد روحی وفکر باید حرف بزند ومن فکر می کنم تو هم باید همین کار رو انجام بدی خدا را شکر ایمیل هست تلگرام هست وحتما هم کسانی هستند که تو بتونی براشون بنویسی فکر می کنم این بهترین راه باشه می تونی از یک بود یک نبود زندگیت با اونهایی که قبولشون داری شروع کنی تا همه هرچه که هست اینطوری چند تا اتفاق خواهد افتادکه تمامی این اتفاقات خوب خواهند بود
پاسخ: واقعا حرف زدن چیزیه که نیازشو شدید توی خودم احساس می کنم. ولی خیلی وقته دوست خیلی نزدیک و سنگ صبور ندارم. جز این دوست مجازی م که گفتم رفت، با کسی دیگه حرف نمی زدم. احساس می کنم کسی حرفمو نمی فهمه. کسی سنگ صبور نیس. کم پیش میاد با کسی حرف بزنم و بعدش احساس سبکی کنم. البته یک سالی هست که مرتب میرم پیش روانشناس و اونم تاثیر داشته. ولی دیگه دارم از تنهایی از پا درمیام. خیلی سخته... خیلی غیر قابل تحمل شده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: