unbreakable lotus
اینجا خانه ی امن دخترکی است که از زندگی می نویسد...
درباره وبلاگ


روزمره نوشت



نويسندگان
سما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 22 / 11 / 1394برچسب:, :: 3:4 AM :: نويسنده : سما

از دیشب بهم ریختم. از همون لحظه که شک کردم به اون دوستی عمیقی که ازش لذت می بردم ریختم بهم. واقعا باورش سخت بود که صمیمی ترین دوست مجازی م اون کسی که من فکر می کردم نبود. تتمام مدت شخص سومی هم بین ما وجود داشته که من از وجودش بی خبر بودم و دوستم بنا به دلایلی هیچ وقت نگقته بود که یکی سایه به سایه دنبالمونه.

من خورد شدم، شکستم، احساس حماقت کردم... هرچند می دونم علاقه ش به من باعث شد نتونه تحمل کنه و بالاخره واقعیت رو بگه. ولی اونجایی که مهربونی دیدم... دلسوزی دیدم... توجه دیدم.... خخود مهربونش بوده و اونجایی که تخیلات عجیب و غریب شنیدم شخص سوم...

هم شوکه م، هم خورده تو ذوقم، هم برام عزیزه، هم برای نزدیک به یک سال آزار و اذیت دلم نمی خواد بکشم کنار و ساکت بمونم. اازش خواهش کردم به حرمت دوستی شیرینمون همین یه بار رو ساکت نمونه و اون عوضی رو پرت کنه بیرون از رابطه هاش.

ولی دل من چی؟ هنوز باید باهاش صمیمی باشم؟ هنوز می تونم باهاش راحت شوخی کنم؟ اگر سوالی درمورد زندگی شخصی ش برام پیش اومد ازش بپرسم؟ خودش بود که دلش می خواست منو ببینه؟ خودش بود که واسه دیدنم لحظه شماری می کرد؟ اصلا حق دارم از دست کسی که بخاطر خودش هم ایستادگی نکرد دلخور باشم؟

چرا باید اینجوری می شد؟ خیلی برام عزیز بود... خیلییی... خیلییییی...



نظرات شما عزیزان:

یانوشکا
ساعت14:35---1 اسفند 1394
چه جوریههههه

چی به چیه؟؟؟
پاسخ:می دونم با این پست همه رو گیج کردم ولی خودمم واقعا گیجم. عزیزم یه دوست مجازی خیلی صمیمی داشتم تا همین چند روز پیش که فهمیدم اکانتش دست یه نفر دیگه هم بوده و همزمان با دو نفر حرف می زدم و نفر دوم سر تا پای حرفاش دروغ بوده و دوست خودم اولش براش مهم نبوده ولی بعد که صمیمی شدیم بخاطر حضور اون ناراحت بوده و بالاخره بهم گفت جریانو. ولی طرف اینقد هر دومونو اذیت کرد تو این یک سال که آخرش واسه اینکه این جریانات تموم بشه ارتباطشو باهام قطع کرد.


بانوی سپید
ساعت5:02---24 بهمن 1394
چی شده؟! کی به کیه؟
پاسخ: والا خودمم نمی دونم. فقط می دونم نزدیک به یک سال اسکل شده بودم. خودمم دوست دارم بدونم کی به کیه... چی به چیه...


عود
ساعت14:15---23 بهمن 1394
موضع پیچیدست.
پاسخ: خیلی خیلی پیچیده س... اونقدر که می خواست بدون توضیح بذاره و بره تا من بیشتر از این اذیت نشم ولی من اصرارش کردم بدونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: