unbreakable lotus
اینجا خانه ی امن دخترکی است که از زندگی می نویسد...
درباره وبلاگ


روزمره نوشت



نويسندگان
سما

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 21 / 11 / 1394برچسب:, :: 9:24 PM :: نويسنده : سما

رابطه ی خواهری که جرات نداشته باشی توش با خواهرت شوخی کنی رابطه نیس، شما خواهر نیستین. شما دوتا اشنایین که هر لحظه باید مواظب حرف زدنتون باشین که از حوزه ی ادب خارج نشین! این خواهری نیست...

نمی دونم این ازدواج چی داره که خیلیا وقتی می رسن بهش هار میشن، انگار نه انگار که تا همین یک ماه پیش خودم بودم که تو خونه پشتش درمی اومدم وقتی جلو زورگویی های مامان و بابام به تته پته می افتاد. حالا واسه خودم هار شده!

آخه من هیچ وقت شبیهش نبودم. یه جاهایی هم ایراد از خودمه. ببهتره واقعا دیگه کاری ش نداشته باشم تا با اونایی که باهاش در یه سطحن خوش باشه.

باشه من که از عروسی ش خونه ش هم نرفتم. دیگه شوخی هم نمی کنم! ولی واقعا حال می کنه اینجوری من یخ باشم؟

 



نظرات شما عزیزان:

عود
ساعت14:12---23 بهمن 1394
سلام
اینطور به موضع نگاه نکن وقتی کسی همیشه در سایه تو بود وقتی همیشه تو مورد توجه دیگران بودی اون عقده ها بعد از ازدواج سر باز می کنه از این چیزا زیاد دیدیم نگران نباش با تو موافقم اون خواهری دیگه خواهری نیست
پاسخ: قبول دارم عقده ها هستن که کار دست آدم میدن ولی اصلا اینجوری نبوده که من توجه بیشتری گرفته باشم. فقط من بیشتر می جنگیدم و بیشتر هوای خودمو داشتم که برمی گرده به ذات و شخصیت خودم نه توجه بیشتر اطرافیان به من. عقده از جای دیگه ای نشأت گرفته بنظر من.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: